11 Mayıs 2010 Salı

La Lakers

NBA tarihinin elit basketbol takımalrından birtanesi bana göre.Siz ne düşünüyorsunuz bilmiyorum ama en çok sevdiğim takım Lakers benim için.
Shaquille O'Neal,Pau Gasol,Kobe Bryant,Derek Fisher gibi sevdiğim oyuncular olduğu için de olabilir renklerinden dolayı da oalbilir..Tam olarak bilemiyorum ama çok sevdiğim bir takım.

Şuan için kendi ufak koleksiyonumda sadece 2 tane basketbol forması var onalrda NBA takımı veya TBBL takımı değil,12 Dev Adam Basket Okulu formaları.. :) Yakın zamanda koleksiyonuma yeni formalar ekliycem ve bunlardan biridi La Lakers forması olacak.Bulunduğum ilçye yakın bir yerde formayı gördüm uzaktan ama inceleme forsatım olmadı duyduğuma göre orjinalmiş.Yakın zamanda gidersem almayı düşünüyorum..



Göze hoş gelen renkleri var gerçekten seviyorum.



"Turuncudan İz Taşıyan Tok Bir Sarı"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder